Greyhound - SHM

TJEEEENARE! As trött tjej här efter tvådagars prao huuuh! Men de är iaf en riktigt skön prao-plats jag har , på min mammas jobb , orkade inte leta så tog första bästa (lat). Juste jag skippar DAG 3: Dagens outfit , eftersom jag ändå byter kläder så ofta. Så jag tar Dag 4 i slutet av inlägget istället! As konstigt inlägg känner jag , men ja kör på ändå ja. Idag efter praoen åkte jag hem och sedan vidare på fys , riktigt jobbig men skönt att man gör de , för man vet ju att man bara blir bättre , så de är ju braaa ! nej men nu tar jag dag 4 , haha!
DAG 4: fem favorit låtar
Kyss mig - Axel Algmark
Calling (Lose my mind) - Radio Edit - Alesso , Sebastian Ingrosso
Greyhound - SHM
Breakeven - The Script
Can't stop me - Radio Edit - Afrojack & Shermanology
lite blandat sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback