en liten fotodag






Nikon D3100 + tamron 70-300mm
Fotade lite med Lovisa idag innan vi drog på träning, ni får se fler bilder senare. De blev inte så bra men spela roll. Ska göra läxor nu, puss.

onsdag

Jag tog linjebussen hem idag och kom hem för ungefär en halvtimme sen, vilket är grymt skönt för om jag tagit skolbussen hade jag förmodligen kommit hem halv 4. Ikväll ska jag plugga lite hade jag tänkt och sen ska jag väl bara slappa. Men nu; ut i solen och läsa lite!

tisdag


JENNIFER DU ÄR BÄST! och sorry för rätt vit bild.. Kom hem från ishallen för sisådär 3 minuter sen ungefär, kikade hockey med Ebba vilket var riktigt trevligt. Haft fys idag också, gick bättre än jag trodde det skulle göra med tanke på att jag har skapligt ont i foten fortfarande! Tror att jag har sträckt någon magmuskel eller nått liknande, usch fy och blä på det. Nu tänkte jag lägga mig i sängen med någon film eller så och bara mysa sen sova, hörs.

det är inte lätt att försöka vara stark hela tiden..

Saknar Bea SÅHÄR mycket, kom hem! Dagen har varit helt okej, precis som vanligt. Var till skolsyster eftersom att jag har sjukt ont i ryggen fortfarande, hoppas på att det blir bra snart iallafall. Ska kila iväg och sätta upp håret nu och sen åker jag till Becca. Ikväll blir det hockey för våran del, bra kväll helt enkelt!

Bahìa Feliz!

hej allihopa! tankte beratta att jag har de super skont har i Bahìa Feliz! Har blivit ratt sa brun mot var jag var nar jag kom hit , tycker iaf jag! de ar samst internet har sa jag skriver bara lite snabbt , far se om jag bloggar igen , annars bloggar jag igen pa sondag , men nu ska jag ga tillbaka till hotellrummet och sen ska vi nog ut och sola vid poolen , sa vi hors en annan dag , kram!

lovisa och jag










Nikon d3100 + tamron 70-300 f.4
Fotade med Lovisa idag, ganska så bra reslutat om du frågar mig! Gillar bruset i bakgrunden faktiskt. Förstår inte hur hon kan fastna så himla bra på bild hela tiden, döör vad fin. 

we´re soldiers, armies of one on a battle field

Sötnosar! Första skoldagen är avklarad och nu sitter jag här med en mugg varm oboy med vispgrädde och spelar draw something! Skolan var helt okej idag, så jag ska inte klaga. Ska väl titta lite på kemiläxan och biologiläxan senare, men det får vänta ett tag till. Nu ska jag plocka undan lite på rummet och sen ska jag be någon snäll människa här hemma att ge mig lite massage! Puss.

you don't know you're beautiful


Just nu har jag nästan bara självporträtt att visa er, men det är ju bättre än ingen bild alls iallafall. Ska fota så fort jag får tid, men det kommer bli lite tajt med sånt nu när skolan sätter igång igen. Har varit i Bollnäs idag och firat min bror som blev 25 år. Drog sen hem, vi stannade även i Sandviken ett tag på hemvägen och chillade lite och åt mat. Sen drog jag ut på en liten promenad med Lilli i nästan en timme, finns mycket att prata om när man inte har umgåtts på länge. Måste avsluta nu, ska välja kläder tills imorgon och gå och lägga mig. Puss och godnatt!


världens bästa Elvis ♥


I´m just myself



konfirmation

Är det bara jag som är grymt glad över att Danny gick vidare på melodifestivalen igår? Han va klart bäst! Vaknade för ett tag sen, och jag har inte orkat byta om så pyjamasen är fortfarande på. Idag är det konfirmation från 15.00 - 18.00, jag som ville träna.. men jaja. Imorgon slutar mitt sportlov och man kan väl säga att jag verkligen.inte.vill.till.skolan. Men skönt att jag är ledig på fredag iallafall! Berättar mer om de senare, för nu ska jag diska och klä på mig, puss.

mot kilafors

Snabbt inläg
Snabbt inlägg innan vi skjutsar Madde till träningen, ska inte vara med utan istället åker jag till Kilafors och firar min bror på hans 25-årsdag. Igår snackade vi typ mest på skype & bara chillade. Har inte nått mer att säga just nu, bloggar mera när jag kommer hem. Ha det bra, puss.


lördag

En ganska så gammal bild på mig bjuder jag på, eller ja.. den är tagen i oktober. Idag har jag inte gjort någonting speciellt, precis som igår. Har haft jobbigt ont i ryggen igen, så jag antar att det snart blir doktorn för min del.. vill inte! Snart kommer iallafall Jennie hit och har mellomys med mig, bra program + bra vän = toppenbra lördag! Ska kila iväg nu, puss.

me




Tog kameran och knäppte några snabba självporträtt, endast för att ha något att blogga med. Ni kan tydligt se att dom är stressigt redigerade osv. Men vad gör det om 100 år?


bloglovin