jag är tillbaka, på heltid


Sorry, hemskt ledsen för asdålig bloggning, men man orkar inte när designen ser ut som den gör. Så har bestämt mig för att jag ska ta tag i designen åt oss, eller vad säger ni Bea och Emelie? DET LÅTER PRIMA. Och så fort jag gjort det hoppas jag att vi alla tre börjar blogga satan. Så hoppas ni ser detta flickor, pusssi.

Nu till dagen, hade match mot Valbo idag, vann med 7-2, det gillar vi! Själv lyckades jag bara sätta en boll av typ 4-5 målchanser men, ja så är det. Efter drog jag och Lovisa till Östa ut till hennes nya stuga för att kolla lite hur det var där osv, sen köpte vi glass, bollade, och nu sitter vi här och ska straxt ta på oss pyjamas och mysa lite med ansiktsmask, nagelmålning och prat. Så ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback